2008年9月4日星期四

只有!!!!!!氣啦......

今年中秋節公司應該比往年少野做,但我仍然係做
到無停手...雖然真係無前幾年咁辛苦,但公司仍然揸
住以往既中止做事,請埋d鍾意偷懶既人嚟做野...新嚟
呢個重勁,老细唔喺到就蛇個嘜,喺到呢就做嘜都得......
重要扮到好積極咁既樣,果到火滾丫嘛!!而且重可以倒轉
頭話番我唔啱果到先嬲呀......個老細唔知點解?果個人淨係
同佢吹水吹得叻,成日引佢笑,就等於做到野......莫非我哋6...7
年既合作都受唔起呢d咁既人考驗??老細重話請到一個幫到我
手既人添...另我唔洗咁辛苦咁話,真係另到我想嘔呀~
唔該佢帶番副眼鏡啦!!!又要...唉~~~~~~~~

1 則留言:

小儀 說...

有時做人就係咁嫁啦~
表面工夫要做到7成
其餘3成先致係工作牙
日子耐左
你老細就睇到佢係咩人呢嫁喇
俾d耐性等下添喇~~