2008年10月16日星期四

真心破裂......

今日老矇又發揮佢d主意喇,真係比佢煩死呀>_<"
明明有人放假我要頂位,佢死都要我出埋去幫手......
唉~~~~一向出面2個人已經足夠,佢係都要我出埋去,
搞到1行3人多左個人出嚟做嘢,而我就要出去幫埋手到
返嚟先可以做番我要頂位d嘢,真係比佢玩死......佢自從要
話番事就比佢激死,佢d做嘢方法成日都'簡單復習化'......真
係另到原本無嘜嘢做都搞到我收唔到工先安樂,真係好鬼
嬲嫁......我真係頂佢唔順呀~~不過諗深一層,個個老細都係
敢嫁啦...只不過我哋之前關係好d,敢而家咪當番佢係一般既
老細敢囉...做嘢唔再會諗埋佢.唔會再理佢d嘢.要我再關心佢d
嘢,我跟本做唔到,因為而家佢已經唔同晒喇!!!

1 則留言:

小儀 說...

你識咁諗咪幾好~~
人都開心d喇~~