2008年11月20日星期四

真心希望佢可以再堅持落去啦!!!!

每逢聽到'哲比'講佢既心情,我都唔知點解會好
在意...唉~~其實我都唔知自己係幫緊佢定害
緊佢,無理由個天敢對佢,佢唔應該有呢個咁既
生活,佢個人咁好應該會比其她人好好多先正常,
但佢偏偏到而家都係敢樣...我唔知佢可以用平常
心嚟做人做到幾時,終有一日佢諗錯左,到時佢實會
性格大轉變,到時我真係無辦法喇??唉~~~~好驚呢
一日會來臨,真係好驚呀~~~~~

18號果晚我哋一行6人去左尖沙咀既TODAI食自助餐,
而每年我哋都會同'喵'做生日,今年亦唔會厲外...而今年
我哋選擇左去食嘢,比往年我哋只係去卡啦ok,我覺得今
年更加有意思,大家喺果晚都食得好開心^^最重要係唔
洗比錢,因為有個有心人已經大力敢支持左我哋呢一餐...
希望'喵'有咩願望今年一次過實現晒啦......

1 則留言:

小儀 說...

人人願望成真
哈哈哈.....