2009年1月18日星期日

咩人呀??&仍然悲傷中既'哲比'

公司果個吹水擦鞋王真係好表面...對住d咁既人
我真係頂佢唔順!!琴日佢早上答應老細做嘜做麥,
到咗下午送完貨返嚟又係到發瘟......又話咁多...又
話咁煩...喺公司樓下'發晒爛渣',諸多嘢講...唔明d人
點解咁假,佢其實可以話比老細知唔想做嫁......老細
唔喺到佢就變晒形,真係方佢早上重講得咁好聽,真係
垃圾...唉~~~難為我同另一個同事要睇佢喺到癡線呀~~
最慘個傻老細重話佢...做嘢有責任感.交帶.用心.勤力.
大力.快.醒....總知天上有,地下冇果種啦....真係激死呀>_<"
而亞W哥同我講,比咗句嘢佢...就係'表面應承,後面咋形'
嚟形容佢,真係勁貼切...W哥真係夠精景呀~~

又知道'哲比'重係勁唔開心...佢跟本唔知自己想行邊條
路??佢成日都係敢...好鐘意先消極,後麻醉...嚟對自己,
比自己行去死路,咁鬼多嘢諗做咩即?不過佢真係多咗少
少衝擊囉...佢個人成日都咁感性,但係偏偏佢又要面對咁
多既嘢,又真係好難頂嘅!!我真係好驚佢會諗到傻...當佢再
接受唔到好多好多既事,就遲早谷爆...到時想唔癡都難啦....
唉~~~~~我又幫唔到'哲比',真係唔知點做...我真係想同佢
講晒一切,想真係開解到佢,但係又點先可以做到呢???

沒有留言: