2009年5月10日星期日

貓貓心情超快復原!!勁~~~

喺5月8號我做咗一個決定.............
就係我將隻貓貓放咗喺露台唔理佢,
果晚佢實在太過份,居然下午5點幾都
唔返入屋企,唔知走咗去邊??所以我決
定唔理佢,柵晒d門唔比佢入嚟,貓貓終
於喺露台度過咗個晚上......終於到咗朝
早,我一開門貓貓就喺露台上既一條橫樑
道跳落嚟,一路跳過嚟就一路喵~喵~~~~
最後貓貓就跳落我個身道,真係好得意^^
可能佢太開心,但係又驚...跳落我度果時就
抓傷咗我手背少少,我一抱住佢就癡住晒唔
放手,到我放返佢入屋食嘢,佢就食得好急...
重喺個籠道唔敢再出嚟添!!貓貓成身都黑
晒好污穢,都未得閑同佢沖涼...但係今日貓貓
已經忘記咗呢個晚上,今日佢而家又再出返嚟
玩,重周圍跳同抓嘢添!!!!~^_^~

1 則留言:

小儀 說...

百厭到死...
下次放佢出去幾日先俾佢返黎啦~