2010年9月18日星期六

純.愛.

好耐無舒發自己既情感喇!!唔知點解?
本嚟要好既朋友,唔知幾時開始佢同我
已經再無一齊約埋食飯...再唔同我講
佢既嘢...再唔會見到佢既內心世界...
再唔同我講佢既一切...一切???我成日
問自己做錯d咩另佢誤會??我好想同佢坐
低講過清楚,但係自己真係唔知點同佢講??
我試過同人舒發,但係無一個人明白我對佢
既情感?重會話我自己攞嚟煩添!!!我真係好
重視佢呢個人,佢依然留在我心,另到我不停
諗下點先可以同佢修補關係?每日見到佢都有d
唔自然,佢都係除咗工作上迫於無奈同我要溝通
先同我講嘢...唉~~~真係睇得出,全無眼神接觸
囉,逃避佢我之間既交流!!真係唔明呀~~~~上天
會比個機會佢同我嗎???只有我既付愛嗎?好想
佢知道我仍然愛護佢!!!!

沒有留言: