2009年3月14日星期六

雨後陽光!!

我喺今個月份,我就30歲喇~真係時光飛逝...
不過我都唔當係有咩事,一向生日我都會好似
平時咁過,無咩特別...唔會話特別慶祝,我覺得自
己如果當係一件特別既事,咁樣自己會好介意呢
件事,要時時話比自己聽無咩特別,就算到無人在
意,自己都無咁傷吖??喺好多年前我都係過住呢d
生活,唔會有人同自己慶祝,要時刻比自己頹廢嚟
麻醉自己既思想,唔可以比自己到一個開心既level...
咁個人就會只係諗住工作,唔會諗咁多,從而另到自己
可以心靈平靜,就算自己一個人喺街蕩嚟蕩去都會微
笑...不過而家已經唔同晒,唔會再出現以前既我...因為
我都已經搵到d嘢,另到自己改變晒,果個人喺我既人生
出現,另到我埋藏咗好耐既開心,都搵番出嚟啦~^_^~

沒有留言: