2009年3月16日星期一

以前既自己&'電車男'加~油~~~~~

之前有人叫我睇吓'港台'喺'無記'播既節目...
就係'港女.講男'喇!!我雖然未睇過,但我就喺琴
晚睇咗第2part既'港男.講女'喇...真係幾有共鳴-_-"
真係好似以前既自己,d男仔既內心世界都講到好
到feel吓,原來果時有呢d行徑,就統稱叫'電車男'...
我果個年代未有呢出'電車男'既劇做,敢又証明咗
'電車男'真係已經存在咗好耐喇...我做呢d行徑果時
已經係我10年前既時候喇!!當時真係個無自信.又廋.
行路又駝背.無梳頭.爛身爛世同埋鍾意買玩具果d人...
呢個節目真係講晒我哋呢d人既心態,不過到最後果位
比人話係'電車男'既男仔都話,我哋呢d'電車男'都唔係妳
哋d'港女'講既敢樣??都可以改變,比d機會我哋呢d男仔啦~~
起碼電視劇入面果位'電車男'到最後都改變到自己吖!!!!
而我自己都係過來人,我都好明白...因為我以前都係一個
'電車男',但我都可以改變到,所以我都相信佢哋都可以改變
到嫁^^各位都應該比d機會佢哋啦!!!

2 則留言:

小儀 說...

電車男...
你而家都係咁鍾意買玩具嫁~~
咪同以前一樣..HAHA

cool*lili 說...

已經改變咗好多喇...妳唔覺咩?