2009年3月26日星期四

開心假期&擔心佢呀T_T"

喺今個月21號至24號,我連續性敢放咗4日假期...
雖然呢幾日都係香港行,但係都好開心.好充實...
原來心情放鬆真係感覺好好,工作咗10幾年嘢都
未試過放假放得咁自由自在,而且係咁多年嚟放得
最長既連續性假期^^真係非常回味......而今個假期
我重影咗好多相片添,本身我都幾鐘意影相,咩都影
一餐...今次真係好滿足,希望再有敢既機會啦!!

今日返工見到S小姐佢含住淚水返嚟??問佢又唔講
咩事,真係另我好擔心...雖然佢唔講?但係我已經同
佢講咗,再係唔開心我都可以同您分擔,無論咩事我
都會盡力幫您!!希望佢明白啦?我會支持佢既!!!!

沒有留言: