2009年9月21日星期一

人既潛在能力真係好強呀~~~~

今日我收工途經一條電梯...當時有一個
亞伯手上拉住一個行李箱,佢就喺電梯度上
,點知個行李箱一反,佢就同時同個箱一齊
被拉走,但係佢又唔放手,如果佢當時放手就
唔會跌,重死拉住...我就喺呢個時候就衝前,
我知道部電梯一定要停先救到佢,眼見一個緊
急掣,我再向上一望,見到重有其他人喺電梯上,
就大聲叫:上面捉實扶手呀~~然後將個緊急掣按上,
電梯一停,我就望向上面,見電梯上d人無事,再走
到亞伯面前扶起佢,好彩無咩事...嘩~~~只係好少
時間去做到既決定,我居然可以做得到,就連我自己
都唔敢相信係自己做到出嚟...估唔到我呢個穩陣派
居然可以喺咁短既時間,做d咁冷靜既判斷,但當我做
完呢件事之後,我發覺自己個心真係跳得好快呀!!驚驚...

沒有留言: