2009年9月14日星期一

大多數人都係自私嘅!!!!

公司老細喺星期6由個貨櫃跌咗落地,
真係好傷...佢慘時,我哋又慘.....
我依家要日日出去送貨,重要係走畢全
程果隻添!每日都要送完貨,返到公司
先開始做自己份內既嘢,真係好辛苦...
我依家既精神同體能真係好唔掂,完全回
唔到氣...每日又要早成粒鐘開工,真係
由朝早6點開工至晚上6.7點,重要無停果
種添...其實公司重有一個人,不過係廢既!!
不論係要用力既送貨.搬貨,又或者係S小姐
平時放假既文職工作,佢都幫唔到手,重要攪
亂檔添...而最後S小姐既工作都係我頂埋啦!!
呢條廢柴唔只幫唔到手,重要喺我哋最忙同最
唔得閑既時候攪埋d煩嘢,又話要出倉.又話要
做呢樣.做果樣,真係比佢激死!!而d高層又唔
知我哋辛苦,一個新.一個傷,跟本就唔夠人做
嘢...希望L老細早日康復,早日歸來啦!!!!

沒有留言: